Tel. 93.840.20.04 / Fax. 93.846.33.46

Preguntes freqüents

En quants idiomes puc navegar?

 

El web de la Perla està disponible en 4 idiomes: català, castellà, anglès i francès. El mateix usuari pot triar l’idioma que desitja.

Qui pot comprar a la Perla?

Es pot convertir en client de La Perla qualsevol empresa, majorista, distribuïdor, importador o exportador, canal horeca, o establiment de venda al consumidor final. Per a això, han de tenir llicència d’establiment o bé número de registre sanitari. No poden comprar directament usuaris finals. La Perla només ven els productes per caixes completes. No venem unitats individuals.

Puc comprar si sóc usuari final?

No. Actualment només venem a empreses, però si vols qualsevol dels nostres productes, pots contactar amb aquesta botiga.

Puc comprar online?

 

, mitjançant la nostra botiga online pots realitzar còmodament la teva comanda. En finalitzar el procés, rebrem un e-mail amb els productes seleccionats, els validarem i enviarem a l’email la factura. Un cop rebem el pagament mitjançant transferència bancària, enviarem la comanda a l’adreça sol·licitada.
Només poden comprar a La Perla empreses amb llicència d’establiment, o amb número de registre sanitari. A més, han d’estar donades d’alta com a clients. Pots donar-te d’alta com a client a través del nostre web, o contactant per email a info@laperlavalles.cat

 

Com comprar?

 

Per poder comprar has d’estar donat d’alta com a client La Perla. Pots donar-te d’alta aquí, o bé trucar al departament d’atenció al client al +34 93 840 20 de 9:00-18:00.
Per comprar, pots realitzar la teva comanda còmodament des de la nostra secció: Productes ètnics o des de Fer comanda online.
1. Tria la secció de productes que t’interessi. Pots navegar còmodament entre totes les seccions del nostre catàleg, o bé, fer servir el cercador situat en totes les pàgines del web.
2. Visualitza el producte que t’interessi, consulta els detalls del producte: unitats per caixa, volum en grams o litres del producte, saber la referència, i altres detalls descrits a la fitxa del producte.
3. Afegeix el producte a la cistella. Mitjançant el seleccionador d’unitats, pots decidir quantes unitats de cada producte vols.
4. Quan hagis decidit finalitzar la comanda, accedeix al menú superior “Fer comanda online”. Allà veuràs tots els articles que conté la teva cistella de la compra. Repassa’ls per assegurar que tant els productes com les quantitats són correctes. A continuació, omple els camps del formulari: Empresa, email, número de client i envia la comanda.
5. Nosaltres rebrem la comanda, la gestionarem i et remetrem la factura perquè facis còmodament el pagament mitjançant transferència bancària.
6. Un cop rebut el pagament, enviarem la comanda a l’adreça que vostè hagis esmentat a la fitxa de client.

 

És segur el pagament en línia?

 

Mitjançant la nostra botiga online no s’efectuarà cap pagament. En cap moment li demanarem les seves dades bancàries o de la targeta. Quan vostè compra a través del nostre web, realitza una comanda. Nosaltres la rebem, la validem i li enviem la factura al seu email. Un cop vostè realitzi voluntàriament la transferència bancària de pagament de la comanda, li enviarem la mercaderia a l’adreça sol·licitada.

Rebré el mateix producte que la fotografia?

Sí. Rebrà els mateixos productes que publiquem al nostre web, tant en contingut com en unitats per caixa. Puntualment, pot ocórrer que variï el disseny del packaging o embolcall del producte, així com el disseny de la caixa del producte, i vostè rebi un producte en aparença diferent al publicat, però el contingut del producte és el mateix. Això succeeix puntualment quan les marques canvien el disseny del producte sense previ avís.

Quin és el termini de lliurament?
Un cop rebut el pagament de la comanda, per a comandes nacionals (No incloses Balears ni Illes Canàries), el termini de lliurament és de 3 a 5 dies laborables. Per Balears i Illes Canàries el termini de lliurament és de 5-7 dies laborables. Per internacional, consultar.
Quin és el preu del transport?

El preu del transport varia en funció de la zona d’enviament i de la quantitat a transportar. Per cada comanda, es calcularà el cost i es comunicarà al client. Al transport de productes congelats s’afegeix 0,35 € / kg per a Catalunya, i 0,55 € / kg per a la resta d’Espanya. Per a altres països, el preu de transport congelat que s’aplicarà depèn de la tarifa del transport internacional. Consultar.

Puc retornar un article voluntàriament?

Podran retornar articles els clients nacionals Península (ni Balears ni Illes Canàries). Per a productes frescos i congelats el termini de devolució és de 24h de la data de lliurament, per a la resta de productes el termini màxim és de 15 dies després de la data de recepció de la mercaderia. Els productes han d’estar en perfectes condicions. Els costos del transport seran assumits pel client.

Què he de fer si m'arriba un article en mal estat o defectuós?

 

La Perla només ven productes en perfecte estat, de manera que, si excepcionalment reps un producte defectuós o en mal estat, t’has de posar immediatament en contacte amb el nostre departament d’atenció al client. El període per a reclamacions és de 24h per a productes frescos i congelats, i 15 dies per a la resta.

 

Què he de fer si m'arriba un article incorrecte?
Si per error, en alguna ocasió, li arriba un article que no hagi demanat, poseu-vos en contacte amb el nostre departament d’atenció al client. El període per a la comunicació és de 24h per a productes frescos i congelats, i 15 dies per a la resta de productes.
Puc rebre periòdicament informació en el meu email sobre productes, novetats, promocions i informació general?

 

Sí. És tan fàcil com donar-se d’alta a la Newsletter, i rebràs les últimes novetats. Si vols donar-te de baixa, només has de punxar en la paraula “baixa” en l’enllaç que apareix en qualsevol e-mail de les newsletters.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies