FAQ'S
La Perla és un importador i distribuïdor d’alimentació ètnica, exòtica i global.També és importador i distribuïdor de cosmètica internacional.
La Perla únicament ven a empreses. Si ets majorista d’alimentació o distribuïdor d’alimentació, tens una botiga d’alimentació, supermercat o un restaurant … Si formes part d’una empresa elaboradora d’alimentació contacta amb nosaltres.
Si ets majorista de cosmètica o distribuïdor de cosmètica especialista en cosmètica africana, o majorista de pèl sintètic o distribuïdor de pèl artificial contacta amb nosaltres.
La Perla només ven a empreses registrades com a clients. No venem productes a consumidors finals.
Per ser client de La Perla ha de contactar amb nosaltres omplint el formulari web “contacta amb nosaltres” de menú contacte. Un cop rebem el seu formulari de contacte amb totes les seves dades, un responsable comercial es posarà en contacte amb vostè.
A la web no publiquem els nostres preus a causa de la gran varietat de clients que tenim. Un cop sigui client de La Perla, el responsable comercial del seu compte li facilitarà les tarifes dels productes. A més, pot veure els preus en els albarans o factures de compra.
Si ets transportista i has de lliurar una mercaderia a La Perla has de fer-ho a les nostres instal·lacions de c/Marie Curie s/n Pol. Ind. Can Jorn de la Roca del Vallès dins l’horari de magatzem 8:00-15:00.h
Si vol oferir els seus productes o serveis a la Perla pot contactar amb nosaltres mitjançant el formulari web “contacta amb nosaltres” de menú contacte. Un cop rebem el formulari de contacte el responsable de compres o serveis contactarà amb vostè.
Si vol presentar una queixa sobre un producte o entrega de producte ha de contactar amb el seu gestor comercial. En cas que hi hagi desperfectes de producte derivats del transport ho ha de notificar en el mateix albarà de lliurament que facilita el transportista i comunicar-ho immediatament al seu gestor comercial.
Els productes a retornar s’han de presentar a les mateixes condicions amb què es van lliurar: caixa, unitats, mode de conservació per a productes frescos, refrigerats o congelats.
Terminis de devolució:
-15 dies des de data de recepció excepte per producte fresc que són 24 hores data de recepció.
Per procedir amb la devolució ha de contactar amb el seu gestor comercial i l’informarà del procediment a seguir.
Per conèixer el catàleg complet que ofereix La Perla pot visitar la secció “Productes” i navegar a través per totes les categories i subcategories de productes, o bé pot visitar la secció “Catàleg” per descarregar en PDF els catàlegs anuals de la Perla.
Tots els productes alimentaris, productes cosmètics i cabell artificial que ven La Perla prové de productors i fabricants que compleixen amb les normes de producció, envasat, etiquetatge i distribució. Per a més informació pot consultar les fitxes tècniques dels productes supervisades pel nostre equip de qualitat. A més, pot visitar la nostra política de seguretat.